http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 1774
بازدید کل : 61292
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

پنج شنبه 6 بهمن 1393 :: نويسنده : مهاجر

عاشقانه اي ساده...

مـن عـــاشــقــ مــردیــ ام

کــه بــوی مـــردانگـــیــ اش غــرور زنـــانـه ام را دیــــــوانه میــــکند

 

 

دلم حضور مردانه میخواهد

نه اینکه مرد باشد نه !

مردانه باشد.

حرفش . قولش . فکرش . نگاهش .

قلبش آنقدر مردانه که به توان تا بی نهایت دنیا به او اعتماد کرد.

تکیه کرد! ********



نظرات شما عزیزان:

Milad Mirzai
ساعت19:30---27 بهمن 1393
مردها هم قلب دارند فقط صدایشان،
یواش تر از صدای قلب یک زن است!
مردها هم در خلوتشان برای عشقشان گریه میکنند!
اما همیشه اشک هایشان را در آلبوم دلتنگی قاب میکنند!
مرد که باشی...دوست داری؛
از نگاه یک زن مرد باشی؛نه به خاطرزور وبازو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،